Watt vil helt sikket hjælpe dig til en god diponering. Jeg har et mavic open pro træningshjul med powertap og tilhørende wheelcover og så har jeg et 808 Zipp konkurrence hjul med powertap og tilhørende wheelcover.
Træningshjulet er tungt og har ikke helt så god en areodynamik selv med wheelcoveret men det er en helt fantastisk fornemmelse når 32 eger på mavic fælgen forsvinder bag et wheelcover - lidt tungere - men areodynamikken er på højde med et "billigt" pladehjul og lyden er fantastisk. --> også har jeg 100% styr på hvor meget kul der kastes ind i kedlen - hvilket ubetinget overskygger at setuppet er lidt tungere.
Konkurrencehjulet uden wheel cover er lettere end pro fælgen men det er ikke et let baghjul - der er dog ingen tvivl om at det ruller godt og har en areodynamik i topklasse. De fleste konkurrencer har jeg kørt uden wheelcover - simpelhen fordi det giver meget lidt ekstra at sætte det på!
Jeg har fået begge hjul bygget hos den lokale cykelhandler og jeg har aldrig haft problemer med stivhed, rundhed eller skævhed. Det var tilgængæld et hyr at finde de rigtige eger - og jeg vil helt klart anbefalde dig at kontakte wheelbuilder.com og få dem til at sende dig de rigtige egere til dit nav/hjul. (Dem skal du alligevel snakke med når du skal købe dit wheelcover

)
Du bør også investere i træningssoftware fra trainingpeaks.com - det fungerer suverænt med powertap (hvis egen software nærmest er ubrugelig).
Hvis du ikke vil bruge så mange penge så overvej at bruge kombinationen træningshjul med wheelcover til konkurrencerne... jeg er sikker på at det er maginalt hvad du/jeg får ud af ved at køre med zipp 808 hjul i forhold til den kombination - UDOVER at det selvfølgelig ser bedre ud at køre med et zipp hjul
God fonøjelse med dine nye erfaringer udi watt universet - det er fantastisk !
PS om vinteren er jeg sponseret af HARIBO og MARABOU og Karolines kogebog